Skip to main content

ТЕСТОВІ ЗАВДАННЯ


ТЕСТОВІ ЗАВДАННЯ (3-5 презентації)
1.Який союз племен у ІХ ст. жив на сучасній території Києва та Київщини ?
А – поляни, Б – деревляни, В – сіверяни, Г - волиняни 
2.Єдина княгиня, яка керувала Київською державою?
А – Ольга, Б – Єфросинія, В – Катерина
3. Який з цих князів був язичником?
А – Ярослав Мудрий, Б – Святослав Завойовник, В – Володимир Мономах, Г – Данило Галицький
4.Коли сталося хрещення Русі Володимиром Великим?
А – 882, Б – 988, В – 1054, Г – 1199
5.Ярослав Мудрий відомий тим, що … (може бути кілька правильних відповідей)
А – був «тестем Європи», Б – уклав «Руську правду», В – переміг монголо-татар
6. Перший відомий історик, почав укладати «Повість минулих літ» у 1113 році, був монахом Києво-Печерської Лаври
А – Аліпій, Б – Нестор, В – Агапіт, Г  Іларіон 
7. Галицьке та Волинське князівство було об’єднано в єдину державу в …
А – 988, Б – 1199, В – 1240, Г – 1253
8. Данила Галицького було короновано королем у …
А – 1199, Б – 1223, В – 1253, В – 1303 
9. У битві на р. Калка у 1223 р. союзниками руських князів були …
А монголо-татари, Б половці, В кримські татари 
10. Установіть послідовність подій
А Рік хрещення Русі
Б Перша літописна згадка назви «Україна»
В Захоплення Києва монголо-татарськими військами на чолі з ханом Батиєм
Г Коронація Данила Галицького
11. Установіть відповідність між подіями та іменами князів
1 ініціював Любецький з’їзд князів                      А Володимир Мономах
2 уклав «Руську правду»                                          Б Данило Романович
3 був коронований королем                                    В Ярослав Мудрий
4 заснував Галицьку православну митрополію    Г Юрій І Львович

12.Цей собор почали будувати у 1108 році. Цікаво, що 1671 року польський король Михайло Вишневецький (син Яреми Вишневецького) підтвердив Києво-Михайлівському монастиреві (центром якого був цей собор) права на Глеваху та інші навколишні села. Вкажіть, якою літерою позначено цей собор?
А
 Б
 В

Comments

Popular posts from this blog

Ікона "Вознесіння Христове" з іконостасу церкви Манявського монастиря (Йов Кондзелевич)

Ікона "Вознесіння Христове" з іконостасу церкви Манявського монастиря (Йов Кондзелевич). Вознесіння Христове - християнське свято, котре відзначають на 40 день після Пасхи. На українських землях - це було одне з улюблених свят, тому йому присвячували ікони.

ІХ МІЖДИСЦИПЛІНАРНІ ГУМАНІТАРНІ ЧИТАННЯ

  Міжнародна наукова онлайн конференція « ІХ Міждисциплінарні гуманітарні читання» 21-22 листопада 2020 року Мета конференції Проведення міжнародної онлайн конференції, у роботі якої братимуть участь цікаві вчені, котрі стажувалися в провідних установах Європи, Азії та Америки (також запрошені іноземні дослідники) сприятиме пожвавленню обміну досвідом у сфері міждисциплінарних досліджень, розвитку українських студій в контексті нових міждисциплінарних напрямків, налагодженню наукових зв'язків у середовищі молодих вчених. У конференції можна брати участь в якості доповідача або слухача (кожен учасник отримає відповідний сертифікат) Теми доповідей У розгляді заявок надається перевага міждисциплінарним дослідженням у сфері наступних гуманітарних наук: історія; політологія та міжнародні відносини; археологія; археографія та джерелознавство; етнологія, народознавство, демографія, культурна антропологія; мовознавство та літературознавство; право; філософія; релігієз...

Обзор книги Тараса Чухлиба "Казаки и Янычары"

Чухліб Т. В. Козаки та Яничари: Україна у християнсько-мусульманських війнах 1500−1700 років. – К.: Вид. дім «Києво-Могилянська академія», 2010. – 446 с. Не смотря на то, что в мировой историографии вопросу завоевания Османской империи христианских государств в средние века и раннее новое время существует тысячи работ, книга киевского историка Тараса Чухлиба стала первым комплексным исследованием украинского фактора в этом процессе. Автор по-новому интерпретировал сложную историю христианско-мусульманских взаимоотношений в ранее новое время и место в них украинских политических формирований. Авторская концепция интересна тем, что влияет на переоценку нашего восприятия Османской империи. Это очень важно, поскольку в европейских историографических традициях утвердились негативные восприятие мусульманского мира в самых подходах к изучению государств и обществ этой цивилизации. Борьба христиан против ислама в средние века и ранее новое время стала вызовом для интеллектуал...